مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 18:402023-07-11سياسي

تدوین برنامه اقدام مشترک برای توسعه حرم حضرت عبدالعظیم(ع)


برنامه اقدام مشترک برای توسعه حرم مطهر حضرت عبدالعظیم(ع) و بافت فرسوده شهری اطراف حرم با همکاری بنیاد مسکن، شهرداری تهران،آستان حرم حضرت عبدالعظیم(ع)، - برنامه اقدام مشترک برای توسعه حرم مطهر حضرت عبدالعظیم(ع) و بافت فرسوده شهری اطراف حرم با همکاری بنیاد مسکن، شهرداری تهران،آستان حرم حضرت عبدالعظیم(ع)، مجلس شورای اسلامی و دولت تدوین میشود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، محمدرضا پورابراهیمی رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در نشست با مسئولین طرح توسعه حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) خواستار تشکیل یک کمیته مشترک از همه دستگاه های مسئول برای بررسی راه های تسریع در نوسازی بافت فرسوده شهرری و توسعه حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) شد.

وی با اشاره به کمبود منابع مالی برای اجرای برنامه های عمرانی این حوزه گفت: حتی می توان با ارزیابی کارشناسی، یک ردیف بودجه خاص برای این منظور از دولت طلب کرد و بخشی از اعتبارات لازم را به دست آورد.

پورابراهیمی از آمادگی کامل مجلس برای کمک به برنامه های عمران شهرری و توسعه حرم حضرت عبدالعظیم خبر داد و افزود: خدمت به زائران این مقام مقدس و رفع محرومیت از چهره شهرری، افتخار مجلس شورای اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین برنامه اقدام مشترک برای توسعه حرم حضرت عبدالعظیم(ع)

تدوین برنامه اقدام مشترک برای توسعه حرم حضرت عبدالعظیم(ع)