مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 15:172023-07-14اقتصادي

اختصاص بیش از 200 میلیارد تومان برای مدیریت پسماند در خوزستان


معاون عمرانی استاندار خوزستان از اختصاص بیش از 200 میلیارد تومان برای مدیریت پسماند استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد خانچی پیش از ظهر امروز جمعه در کارگروه مدیریت پسماند استان خوزستان اظهار کرد: مدیریت پسماند یکی از ضروری ترین محورهای توسعه پایدار است چرا که تولید انواع پسماند در زندگی انسان ها امری اجتناب ناپذیر بوده و بی شک بی توجهی به این موضوع می تواند تأثیر زیادی در تخریب محیط زیست و طبیعت داشته باشد.

وی افزود: مدیریت پسماندها به عواملی همچون تولید، جمع آوری، حمل و نقل، دفع و بازیافت آن بستگی دارد که در این راستا مدیریت این مقوله بسیار وسیع و متغیر است؛ بنابراین برای چنین موضوعی راهی جز مدیریت صحیح و تدوین برنامه راهبردی وجود ندارد.

خانچی به فرهنگ سازی در این خصوص اشاره کرد و گفت: تفکیک زباله از مبدا یک امر مهم و اساسی است که شهرداری ها با برنامه ریزی، فرهنگ سازی و تعریف بسته های تشویقی برای شهروندان این مهم را تسریع دهند.

وی از تعریف 10 سایت مدیریت پسماند و اتمام طرح مطالعاتی آن و همچنین اختصاص بیش از 200 میلیارد تومان برای مدیریت پسماند خوزستان خبر داد و بیان کرد: امیدواریم با هماهنگی و همدلی در آینده نزدیکی شاهد تحولی شگرف در مدیریت و ساماندهی پسماند در شهرها استان باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص بیش از 200 میلیارد تومان برای مدیریت پسماند در خوزستان

اختصاص بیش از 200 میلیارد تومان برای مدیریت پسماند در خوزستان