مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 18:352023-07-20سياسي

مردم نباید در جهل اطلاعاتی بمانند


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با تاکید به نقل موثر خبرنگاران در مقابله با تلاش دشمن برای کم رنگ کردن ارزشهای اسلامی با طرح شبهات مختلف، - ایسنا/یزد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با تاکید به نقل موثر خبرنگاران در مقابله با تلاش دشمن برای کم رنگ کردن ارزشهای اسلامی با طرح شبهات مختلف، گفت: تهیه محتوای صادقانه و انتشار به موقع و کامل آن لازمه شفاف سازی در امور و آگاه سازی مردم در موضوعات مختلف است.

آیت الله محمدرضا ناصری در دیدار با جمعی از خبرنگاران واحد خراهران سازمان بسیج رسانه استان با اشاره به نقش و اهمیت حوزه اطلاع رسانی و فعالیت بسیج رسانه، برای ترویج و نهادینه کردن ارزش های اسلام ناب محمدی، اظهار کرد: رسالت خبرنگاران به ویژه در شرایط کنونی که دشمنان سعی دارند ارزشهای اسلامی را با طرح شبهات مختلف کمرنگ کند، حائز اهمیت و موثر است.

وی افزود: خبرنگاران باید در عین استقلال رفتاری و کاری، آگاهانه و هوشمندانه نسبت به رفع شبهات اقدام و با اطلاع رسانی به موقع و کامل توطئه دشمنان را خنثی کنند.

امام جمعه یزد توجه به درستی خبر و تأثیرگذاری آن را از دیگر ویژگی های و الزامات فعالیت خبری دانست و گفت: تحلیل کامل و دقیق یکی دیگر از عناصر تأثیرگذار در حوزه رسانه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم نباید در جهل اطلاعاتی بمانند

مردم نباید در جهل اطلاعاتی بمانند