مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 15:202023-07-13سياسي

پیش بینی 1000 میلیارد تومان برای تحقق مصوبات شورای فرهنگ عمومی


شهرکرد_نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: 1000 میلیارد تومان بودجه برای اجرایی شدن مصوبات شورای فرهنگ عمومی استان ها پیش بینی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد راستینه ظهر پنج شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه سهم فرهنگ از نیم درصد بودجه عمومی به 2.

5 درصد افزایش پیدا کرده است، اظهار کرد: اما حجم عقب ماندگی ها بسیار بالا است، اگر نسبت به مقوله فرهنگ کوتاهی کنیم، آینده کشور با مخاطرات جدی روبرو می شود.

نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی و نقشه مهندسی فرهنگی کشور مورد توجه جدی قرار نگرفته است و اتفاقات سال گذشته تاکنون نیز به دلیل این بی توجهی رخ داد.

وی با بیان اینکه در نظام برنامه ریزی کشور موضوع فرهنگ مورد توجه قرار جدی قرار نمی گیرد، گفت: شاهد تلاش های مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد در این حوزه هستیم، پیشنهاداتی در خصوص چابک سازی ساختارهای فرهنگی ناظر بر احکام انقلابی ارائه شده است، در برنامه هفتم باید ساختار انقلابی حاکم بر فرهنگ را مورد توجه قرار دهیم که کار تا حدودی دشوار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی 1000 میلیارد تومان برای تحقق مصوبات شورای فرهنگ عمومی

پیش بینی 1000 میلیارد تومان برای تحقق مصوبات شورای فرهنگ عمومی