مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 16:052023-06-30سياسي

امام جمعه بندر ماهشهر: مسئولان منطقه باید پیگیر احداث صنایع پایین دستی باشند


چرخه اقتصاد کشور از این منطقه در حال چرخش است و اشتغال آفرینی برای جوانان منطقه نیز باید انجام شود و مسئولان منطقه باید پیگیر احداث صنایع پایین دستی باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندر ماهشهر، حجت الاسلام کاظم سلامت نژاد ظهر امروز در خطبه های این هفته نمازجمعه بندر ماهشهر با گرامیداشت روز صنعت و معدن اظهار کرد: صنعت، فرصت و ظرفیت است، تهدید نیست و حدود 30 هزار نفر در این شهرستان در حوزه صنعت مشغول به کار هستند.

وی ادامه داد: از مسئولان درخواست داریم صنایع پایین دستی را در شهرستان بندر ماهشهر فعال کنند؛ زیرا ظرفیت ایجاد صنایع بالادست تکمیل شده است.

امام جمعه بندر ماهشهر تاکید کرد: مواد اولیه توسط صنایع بالادست در این منطقه تولید می شود اما اشتغالزایی آن در صنایع پایین دست در شهرهای بالاتر اتفاق می افتد که این موضوع، ظلم به مردم شهرستان بندر ماهشهر است.

وی خاطرنشان کرد: چرخه اقتصاد کشور از این منطقه در حال چرخش است و اشتغال آفرینی برای جوانان منطقه نیز باید انجام شود و مسئولان منطقه باید پیگیر احداث صنایع پایین دستی باشند.

سلامت نژاد در فراز دیگری در خطبه های این هفته بندر ماهشهر با هشدار به شهرداری های شهرستان گفت: شهرداری ها به طور متوازن در مناطق مختلف شهر اقدام کنند و به مناطق محروم تر خدمات بهتری ارائه دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه بندر ماهشهر: مسئولان منطقه باید پیگیر احداث صنایع پایین دستی باشند

امام جمعه بندر ماهشهر: مسئولان منطقه باید پیگیر احداث صنایع پایین دستی باشند