مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 08:102023-07-15سياسي

اعلام فراخوان بیست وپنجمین کنگره «شعر دفاع مقدس و مقاومت» در قم


معاون ادبیات و تاریخ اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم از برگزاری بیست و پنجمین کنگره ملی شعر دفاع مقدس و مقاومت به صورت جشنواره استانی در قم خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، وحید رسولی معاون ادبیات و تاریخ اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: بیست و پنجمین کنگره ملی شعر دفاع مقدس و مقاومت همزمان با سراسر کشور به صورت جشنواره استانی در قم برگزار می شود.

وی با اشاره به بخش های عمومی جشنواره عنوان کرد: دفاع مقدس و شعر مقاومت بین الملل اسلامی، شعر دفاع مقدس با بهره گیری از مضامین عاشورایی، شعر دفاع مقدس و نقش آن در جهاد تبیین و جنگ نرم مشتمل بر مصادیق پرچم، ایمان و امید، ایران قوی، هویت ملی، محرومیت زدایی، حرکت های جهادی و.

، شعر دفاع مقدس و شهدای روحانی، دانش آموز و دانشجو، کودک و نوجوان، شعر دفاع مقدس و سرود و ترانه و طنز و نقش زنان در دفاع مقدس، بخش های عمومی جشنواره بیست و پنجم را تشکیل می دهد.

معاون ادبیات و تاریخ اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس قم  با بیان اینکه شعر و ترانه با موضوع شهدای استان عنوان بخش ویژه جشنواره است، تصریح کرد: پایان شهریور 1402 آخرین مهلت ارسال آثار اعلام شده و علاقمندان می توانند اشعار خود را به صورت ارسال فایل word ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام فراخوان بیست وپنجمین کنگره «شعر دفاع مقدس و مقاومت» در قم

اعلام فراخوان بیست وپنجمین کنگره «شعر دفاع مقدس و مقاومت» در قم