مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 05:102023-07-18اقتصادي

رونق پروازهای خارجی از فرودگاه های مازندران


مدیرکل فرودگاه های مازندران با اشاره به اشاره به افزایش پروازها، گفت: تمام تمهیدات لازم در زمینه پروازهای خارجی اندیشیده شده است.

- سعدالله وطن خواه مدیرکل فرودگاه های مازندران درباره وضعیت پروازهای مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: پرواز اکتائو از تاریخ خرداد ماه امسال در فرودگاه مازندران برقرار شد که این پرواز دو هفته یک بار انجام می شود.

وی با اشاره برقراری پرواز از فرودگاه رامسر به مسقط عمان، افزود: پرواز عتبات عالیات در هفته دوبار انجام می شود.

مدیرکل فرودگاه های مازندران به پیش بینی 10 پرواز در طول هفته در ایام اربعین اشاره کرد و یادآور شد: برنامه ریزی در ارتباط با سفر اربعین اندیشیده شده است.

مدیرکل فرودگاه های مازندران بیان کرد: در خرداد ماه امسال، تعداد پروازهای این فرودگاه از رشد 12 درصدی و در آمار مسافر نیز از رشد 8 درصدی برخوردار بوده است.

وطن خواه با بیان اینکه آمار پرواز و مسافر فرودگاه بین المللی ساری در خردادماه نسبت به اردیبهشت امسال 18 درصد در پرواز و 10 درصد در اعزام و پذیرش مسافر رشد داشت.

وی خاطرنشان کرد: با پیگیری های صورت گرفته، آمار پروازی فرودگاه های شهدای نوشهر و رامسر نیز از رشد قابل ملاحظه ای برخوردار بوده که با افزودن پروازها در فرودگاه های استان، به نیاز مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونق پروازهای خارجی از فرودگاه های مازندران

رونق پروازهای خارجی از فرودگاه های مازندران