مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 18:152023-06-22بين الملل

روسیه: برجام کاملاً آماده احیاست


«سرگیی ریابکوف» معاون وزیر خارجه روسیه گفت غربی ها، نه فقط آمریکا بلکه سه کشور اروپایی عضو برجام با بهانه های واهی تهران را مورد هجمه قرار می دهند و سیاست تحریم را ادامه می دهند.

- سرگیی ریابکوف معاون وزیر خارجه روسیه گفت غربی ها، نه فقط آمریکا بلکه سه کشور اروپایی عضو برجام با بهانه های واهی تهران را مورد هجمه قرار می دهند و سیاست تحریم را ادامه می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ معاون وزیر خارجه روسیه گفت برجام آماده احیاست و فقط به اراده سیاسی غرب نیاز دارد که هنوز این اراده وجود ندارد.

سرگیی ریابکوف معاون وزیر خارجه روسیه گفت غربی ها، نه فقط آمریکا بلکه سه کشور اروپایی عضو برجام با بهانه های واهی تهران را مورد هجمه قرار می دهند و سیاست تحریم را ادامه می دهند.

طبق گزارش خبرگزاری اینترفکس روسیه، این دیپلمات ارشد روس افزود: در حالی که برجام کاملاً آماده احیاست و فقط به اراده سیاسی نیاز دارد که هنوز وجود ندارد.

به نوشته فارس، علی باقری کنی معاون سیاسی وزیر امور خارجه دیروز (چهارشنبه) از گفتگو با انریکه مورا معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و هماهنگ کننده هیأت این اتحادیه در مذاکرات رفع تحریم ها درباره طیفی از موضوعات از جمله مذاکرات رفع تحریم ها خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه: برجام کاملاً آماده احیاست

روسیه: برجام کاملاً آماده احیاست