مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 09:052023-07-11اجتماعي

آتش در کمین مراتع زنجان


مدیر منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان طارم گفت: با توجه به افزایش دما در روزهای اخیر مناطق بحرانی اطفا حریق در 6 منطقه از شهرستان فعال است و 3 اکیپ 4 نفره نیز به همراه تجهیزات کامل هم چون آتش کوب، - ایسنا/زنجان مدیر منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان طارم گفت: با توجه به افزایش دما در روزهای اخیر مناطق بحرانی اطفا حریق در 6 منطقه از شهرستان فعال است و 3 اکیپ 4 نفره نیز به همراه تجهیزات کامل هم چون آتش کوب، فلش بک و.

و ماشین کمک دار در حال فعالیت هستند.

رضا احمدی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به گرمی هوا و احتمال آتش سوزی در مراتع شهرستان طارم، اظهار کرد: از مردم تقاضا داریم بطری های خالی آب را در کنار جاده ها، مراتع و جنگل ها رها نکنند، زیرا این بطری ها با تابش نور خورشید منجر به ایجاد آتش سوزی در مراتع و جنگل ها می شود.

همچنین ته سیگارهای رها شده در مراتع نیز یکی از عوامل اصلی آتش سوزی هستند که امیدواریم افراد به این مورد نیز توجه داشته باشند.

وی افزود: از دامداران نیز تقاضا داریم در این روزها آتش روشن نکنند زیرا ممکن است به مراتع سرایت کند و اگر دامداران در اقامتگاه خود آتش روشن کردند حتما قبل از خواب آن را خاموش کنند تا آتش به گونه ها گیاهی و مراتع سرایت نکند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش در کمین مراتع زنجان

آتش در کمین مراتع زنجان