مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 08:252023-07-04سياسي

زنده نگه‎ داشتن یاد و خاطره شهدا و ایثارگران ضرورت دارد


فرماندار تبریز، ضرورت زنده نگه‎ داشتن یاد و خاطره شهدا و ایثارگران را مورد تاکید قرار داد و گفت: همواره دیدار با اعضای جامعه بزرگوار ایثارگری و خدمت رسانی به این قشر را مهم ترین اولویت کاری خود دانسته ام و در فرمانداری تبریز هم این رویه را ادامه خواهم داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار تبریز، ضرورت زنده نگه‎ داشتن یاد و خاطره شهدا و ایثارگران را مورد تاکید قرار داد و گفت: همواره دیدار با اعضای جامعه بزرگوار ایثارگری و خدمت رسانی به این قشر را مهم ترین اولویت کاری خود دانسته ام و در فرمانداری تبریز هم این رویه را ادامه خواهم داد.

یونس فاتح در دیدار با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی، افزود: پیگیری و رفع مشکلات خانواده شهدا، جانبازان، آزادگان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یک وظیفه قطعی و تخلّف ناپذیر است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی نیز در این دیدار اعتماد به اعضای جامعه ایثارگری برای تصدّی پست های مدیریتی را بسیار شوق آفرین و مغتنم توصیف کرد.

جابر ابوالفتح زاده، با گرامیداشت یاد و نام شهید والامقام یعقوب فاتح گفت: حفظ انقلاب اسلامی مدیون شهیدان والامقام است و بر همین اساس وقتی به منسوبین این عزیزان برای تصدّی پست های مدیریتی اعتماد می شود، خوشحال شده و آن را مایه فخر جامعه ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنده نگه‎ داشتن یاد و خاطره شهدا و ایثارگران ضرورت دارد

زنده نگه‎ داشتن یاد و خاطره شهدا و ایثارگران ضرورت دارد