مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 19:002023-06-22بين الملل

سی ان ان: به نظر می رسد گفتگوهای مورا و باقری به تحولات مثبت منجر شده


به نظر می رسد گفتگوی دو روزه در دوحه میان انریکه مورا دیپلمات اتحادیه اروپا و علی باقری کنی مذاکره کننده ارشد هسته ای ایران، به تحولات مثبت در بسیاری از موضوعات منجر شده و محیط فعلی برای کاهش تنش مثبت بوده است.

- سی ان ان: به نظر می رسد گفتگوی دو روزه در دوحه میان انریکه مورا دیپلمات اتحادیه اروپا و علی باقری کنی مذاکره کننده ارشد هسته ای ایران، به تحولات مثبت در بسیاری از موضوعات منجر شده و محیط فعلی برای کاهش تنش مثبت بوده است.

 شبکه خبری سی ان ان آمریکا به نقل از یک منبع دیپلماتیک گزارش داد: به نظر می رسد گفتگوی دو روزه در دوحه بین انریکه مورا، دیپلمات اتحادیه اروپا و علی باقری کنی، مذاکره کننده ارشد هسته ای ایران، به تحولات مثبت در بسیاری از موضوعات منجر شده است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، شبکه خبری سی ان ان آمریکا نوشت: به نظر می رسد حرکت رو به جلو برای احیای مذاکرات پیرامون برنامه هسته ای رو به رشد ایران، ایجاد شده است.

  این شبکه تلویزیونی آمریکا به نقل از یک منبع دیپلماتیک که نام آن را فاش نکرده است، نوشت: گفتگوهای ایران و اتحادیه اروپا در روز چهارشنبه بر روی نکات کلیدی از جمله سطوح غنی سازی هسته ای و همکاری ایران با آژانس بین المللی انرژی اتمی متمرکز بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سی ان ان: به نظر می رسد گفتگوهای مورا و باقری به تحولات مثبت منجر شده

سی ان ان: به نظر می رسد گفتگوهای مورا و باقری به تحولات مثبت منجر شده