مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 10:302023-06-30ورزشي

هشتمین جام قهرمانان بازی های ویدئویی ایران برگزار می شود


مدیرعامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای از برگزاری هشتمین جام قهرمانان بازی های ویدئویی ایران با حضور بیش از 20 بازی موبایلی ایرانی و یک میلیون شرکت کننده در سراسر کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدامین حاجی هاشمی مدیرعامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای، با اشاره به فرارسیدن فصل تابستان و ایام اوقات فراغت دانش آموزان گفت: هشتمین جام قهرمانان بازی های ویدئویی ایران با رویکرد جذب حداکثری نوجوانان و جوانان در سراسر کشور و در دو بخش حضوری و موبایلی (ویژه بازی های ایرانی) از عید قربان تا میلاد رسول اکرم (ص) برگزار می شود.

وی افزود: در بخش مسابقات حضوری رشته فیفا 23 و در بخش بازی های موبایلی ایرانی که با حضور بیش از 20 بازی پرطرفدار ایرانی که در مجموع بیش از یک میلیون کاربر فعال روزانه دارند، شرکت کنندگان به رقابت با یکدیگر می پردازند.

حاجی هاشمی گفت: مسابقات بخش حضوری هشتمین جام قهرمانان بازی های ویدئویی در تهران و برخی شهرستان های استان تهران به محوریت فرهنگسراها برگزار می شود.

وی افزود: مسابقات حضوری در رشته فیفا 23 تهران همزمان با عید قربان در فرهنگسرای رازی آغاز می شود و محل برگزاری مسابقات استانی نیز در سایت مسابقات به شرکت کنندگان اعلام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشتمین جام قهرمانان بازی های ویدئویی ایران برگزار می شود

هشتمین جام قهرمانان بازی های ویدئویی ایران برگزار می شود