مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 20:002023-07-13سياسي

تدوین برنامه راهبردی 2025 تا 2030 سازمان اکو در دستور کار قرار گیرد


وزیر ارتباطات با بیان اینکه مشارکت منطقه ای به بهبود توان کشورها در حفاظت از جوامع خود در مقابل تهدیداتی مانند نقض حاکمیت سایبری کمک می کند، - وزیر ارتباطات با بیان اینکه مشارکت منطقه ای به بهبود توان کشورها در حفاظت از جوامع خود در مقابل تهدیداتی مانند نقض حاکمیت سایبری کمک می کند، گفت: کشورهای عضو سازمان اکو اگر تنظیم گری مشترکی در مواجهه با غول های فناوری بین المللی ارائه دهند می توانند با تعامل با آنها حقوق ملت های خود را تضمین کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صبح امروز (پنجشنبه) نشست رسمی وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورهای عضو سازمان همکاری اقتصادی موسوم به اکو به ریاست عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.

زارع پور در سخنرانی رسمی خود در این نشست گفت: باعث خوشبختی است که وزارت ارتباطات جمهوری اسلامی ایران در روز ملی فناوری اطلاعات در ایران میزبان این نشست است.

وی افزود: به عنوان یکی از بنیان گذاران اکو، جمهوری اسلامی ایران، همیشه به دنبال تقویت همگرایی منطقه ای و موثرتر کردن این نهاد بوده است و بدون شک این نشست نیز در همین راستا خواهد بود.

زارع پور با بیان اینکه ما در مرحله حساسی از تحول دیجیتال هستیم، گفت: فناوری های جدیدی مانند هوش مصنوعی، اینترنت اشیا، نسل پنجم تلفن همراه و حتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین برنامه راهبردی 2025 تا 2030 سازمان اکو در دستور کار قرار گیرد

تدوین برنامه راهبردی 2025 تا 2030 سازمان اکو در دستور کار قرار گیرد