مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 08:202023-06-25حوادث

از توقف وانت پیکان حامل 210 کیلو تریاک تا ناکامی قاچاقچیان حشیش در استان یزد


فرمانده انتظامی استان یزد از کشف 210 کیلو تریاک در بازرسی ماموران ایستگاه بازرسی خاتم الانبیاء شهرستان خاتم از یک دستگاه خودرو وانت پیکان خبر داد.

- ایسنا/یزد فرمانده انتظامی استان یزد از کشف 210 کیلو تریاک در بازرسی ماموران ایستگاه بازرسی خاتم الانبیاء شهرستان خاتم از یک دستگاه خودرو وانت پیکان خبر داد.

سردار عباسعلی بهدانی فرد در این رابطه اعلام کرد: ماموران ایستگاه بازرسی خاتم الانبیاء فرماندهی انتظامی شهرستان خاتم، حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی وانت پیکان مشکوک و به آن دستور ایست دادند.

وی افزود: ماموران ضمن هماهنگی قضایی خودرو را در یک اقدام ضربتی متوقف کرده و در بازرسی از آن 210 کیلو تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان خاطر نشان کرد: با هوشیاری و اشراف اطلاعاتی پلیس، سوداگران مرگ از توزیع و انتقال این محموله مواد افیونی ناکام و در این عملیات سه سوداگر مرگ نیز دستگیر شدند.

ناکامی قاچاقچیان حشیش در ابرکوه سردار بهدانی فرد همچنین از کشف 79 کیلو حشیش در عملیات ماموران پلیس شهرستان ابرکوه خبر داد و تصریح کرد: در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، ماموران پلیس شهرستان ابرکوه با اقدامات اطلاعاتی متوجه شدند قاچاقچیان قصد انتقال یک محموله افیونی از طریق محورهای مواصلاتی به دیگر استان ها را دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از توقف وانت پیکان حامل 210 کیلو تریاک تا ناکامی قاچاقچیان حشیش در استان یزد

از توقف وانت پیکان حامل 210 کیلو تریاک تا ناکامی قاچاقچیان حشیش در استان یزد