مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 13:002023-07-15سياسي

تحول در ادبیات تبلیغی و دینی ضروری است


ادبیات تبلیغی و دینی نیازمند تحول است، امروز عصر تکنولوژی و دانش است و ما باید همپای آن پیشرفت داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علیرضا پناهیان پیش از ظهر شنبه در مجمع بزرگ مبلغان ماه محرم در سالن اجتماعات گلستان شهدای اصفهان با بیان اینکه بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب تبلیغ باید در اولویت برنامه های حوزه علمیه باشد، اظهار داشت: از این رو با توجه به شرایط فعلی پیشنهاد می شود چنانچه حوزه علمیه قصد در اولویت قرار دادن تبلیغ را دارد باید تغییراتی را در سرفصل ها ایجاد کند.

لزوم افزایش سطح سواد مبلغان دینی وی افزایش سطح سواد و تجربیات مبلغان را یکی از نیازهای تبلیغ در دوران کنونی دانست و ابراز داشت: باید بنیه علمی در حوزه مورد بررسی قرار گیرد؛ اگر علم در حوزه به چند شاخه از جمله فقه، کلام و فلسفه محدود شود، هر قدر هم که دانایی و دانش بالا برود، باز هم برای تبلیغ کافی نخواهد بود.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه رکن اساسی در تبلیغ، انگیزه دادن دانشمندانه است، افزود: این در حالی است که در این زمینه در حوزه صحبتی نمی شود.

مبلغ باید اسلام شناس باشد وی با تاکید بر اینکه مبلغ باید اسلام شناس باشد و برای دین داری در مخاطب انگیزه ایجاد کند، ادامه داد: شخصی که فقه مطالعه کند می تواند قرآن، تاریخ اسلام و روایات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحول در ادبیات تبلیغی و دینی ضروری است

تحول در ادبیات تبلیغی و دینی ضروری است