مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 18:252023-07-08سياسي

استاندار گیلان: کلنگ پروژه جدیدی در گیلان بر زمین زده نمی شود


استاندار گیلان اشاره به عدم کلنگ زنی پروژه تازه در گیلان، گفت:کلنگ زنی پروژه تازه در استان نخواهیم داشت و اگر فرمانداران سعی در افتتاح و ساخت پروژه های ملی و مهم دارند باید با استانداری مکاتبه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت،  اسدالله عباسی عصر امروز در جلسه شورای برنامه ریزی و در سالن الغدیر استانداری با تشکر از مردم این استان در خصوص برپایی باشکوه عید سعید غدیرخم، اظهار کرد: از مردم گیلان بابت اجرای برنامه های با نشاط در عید امامت و ولایت نهایت تشکر را می کنم که ولایتمداری خود را نشان دادند.

وی با اشاره به وحدت و همدلی مناسب میان مجلس و دولت سیزدهم در تکمیل پروژه های عمرانی گفت: از مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی درخواست دارم به مانند سالیان گذشته در جذب اعتبارات در بودجه سال 1402 به این استان کمک کنند.

استاندار گیلان با تأکید بر لزوم توجه به صرفه جویی در مصرف برق در فصل تابستان، افزود: در چند روز آینده شاهد افزایش بی سابقه دما در گیلان خواهیم بود، لذا تمامی ادارات و مردم باید در مصرف برق صرفه جویی کنند تا شاهد قطعی برق در این استان نباشیم.

عباسی با بیان اینکه دستگاه های اجرایی در جذب اعتبارات به ویژه اعتبارات ملی باید از همه ظرفیت خود نهایت بهره را ببرند، تصریح کرد: در خصوص رشد اعتبارات هزینه ای باید اعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار گیلان: کلنگ پروژه جدیدی در گیلان بر زمین زده نمی شود

استاندار گیلان: کلنگ پروژه جدیدی در گیلان بر زمین زده نمی شود