مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 14:152023-07-07سياسي

سردار شریفی درگذشت والده شهید دقایقی را تسلیت گفت


رییس اداره ایثارگران ستادکل نیروهای مسلح در پیامی درگذشت والده گرانقدر سردار سرلشکر شهید اسماعیل دقایقی را تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، سردار ابوالقاسم شریفی رییس اداره ایثارگران ستادکل نیروهای مسلح با صدور پیامی درگذشت بانوی مؤمنه و صالحه مرحومه حاجیه خانم نصرت همراهی والده گرانقدر سردار سرلشکر شهید اسماعیل دقایقی را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون درگذشت بانوی مؤمنه و صالحه مرحومه حاجیه نصرت همراهی والده گرانقدر سردار سرلشکر شهید اسماعیل دقایقی، در ایام  ولایت و امامت مولای متقیان حضرت علی علیه السلام موجب تأثر و تألم گردید.

این مادر سرافراز و فداکار، با تأسی به سیره و فرهنگ فاطمی فرزندانی غیور، انقلابی و ولایتمدار در خطه خاک و خون و حماسه در دامان پر مهر و معرفت خود تربیت و تقدیم انقلاب و میهن اسلامی کرد که مجاهدت های فرزند گرانقدرش موجب پایه گذاری شجره طیبه مقاومت اسلامی در عراق شد.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به خاندان معظم دقایقی از درگاه خدای کریم و نعیم برای آن فقیده سعیده رحمت و رضوان الهی و همجواری با حضرت زهرا سلام الله علیها و فرزند شهیدش و برای بازماندگان معزز صبر جمیل و اجر جزیل توأم با پاداش صابرین طلب می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار شریفی درگذشت والده شهید دقایقی را تسلیت گفت

سردار شریفی درگذشت والده شهید دقایقی را تسلیت گفت