مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 13:352023-07-15سياسي

نظارت جزو مهم ترین ارکان هر حکومت است


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: بحث نظارت نیز یکی دیگر از مهم ترین مسائل است؛ نظارت باید واقعی باشد نه اسمی، بحث نظارت جزو مهم ترین ارکان هر حکومت است که باید با جدیت پیگیری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، آیت الله قربان علی دری نجف آبادی امروز در دیدار با دستیار رییس جمهور در امور مردمی سازی دولت با بیان اینکه در حوزه تصمیم سازی اگر کار درست صورت بگیرد بقیه موارد نیز اصلاح می شود اظهار کرد: انتخابات یکی از مهم ترین مسائل در تصمیم سازی است.

وی افزود: درخت انقلاب باید تقویت شود و در تصمیمات حکیمانه عمل کرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به اهمیت نظارت بیان کرد: بحث نظارت نیز یکی دیگر از مهم ترین مسائل است؛ نظارت باید واقعی باشد نه اسمی، بحث نظارت جزو مهم ترین ارکان هر حکومت است که باید با جدیت پیگیری شود.

دری نجف آبادی ادامه داد: در بحث اجرا نیز بعضاً مشکلاتی وجود دارد، در بحث توزیع اقلام ضروری باید از کالابرگ استفاده کرد، در تولید چادر مشکی با مشکل جدی روبرو هستیم، کشور نیاز به حداقل 150 میلیون متر پارچه دارد در حالی که تولید داخل حدود 30 میلیون متر است که این نیاز به جبران دارد.

وی با بیان اینکه باید اعتماد مردم را جلب کرد چرا که اعتماد مردم باعث تقویت نظام می شود،  اضافه کرد: باید با مردم صادقانه برخور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت جزو مهم ترین ارکان هر حکومت است

نظارت جزو مهم ترین ارکان هر حکومت است