مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 21:152023-07-09سياسي

تقویت روابط خواهرخواندگی نقش مهمی در پیشرفت و توسعه یزد دارد


رییس کمیسیون گردشگری، صنایع دستی، میراث فرهنگی و امور بین الملل شورای شهر یزد گفت: تقویت روابط خواهرخواندگی نقش مهمی در پیشرفت و توسعه یزد دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بی بی فاطمه حقیرالسادات در حاشیه سفر هیئت ارمنستانی و مجارستانی به یزد با اشاره به اینکه یزد در حوزه علم و فناوری و صنایع دانش بنیان ظرفیت بسیار بالایی دارد، اظهار داشت: در دیدارهایی که به صورت رسمی و در سطح ارشد دیپلماتیک دو کشور ایران و مجارستان صورت گرفته مباحثی به عنوان ظرفیت های همکاری بین مطرح شده است.

وی عنوان کرد: پس از انعقاد قرارداد خواهرخواندگی میان یزد و یاسبرین مجارستان، روابط علمی و همکاری های بین دو شهر و کشور افزایش بسیار خوبی داشته و در حوزه های مختلف از جمله علمی همکاری هایی صورت گرفته است.

رییس کمیسیون گردشگری، صنایع دستی، میراث فرهنگی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر یزد از اعزام هیئت هایی از یزد به یاسبرین و بالعکس در طول سال های گذشته خبر داد و گفت: در این سفرها، بازدیدهایی از بخش های مختلف یاسبرین و مجارستان از جمله مناطق علمی انجام گرفته است.

حقیرالسادات با بیان اینکه فرصت های زیادی در حوزه های همکاری دو طرف به صورت ویژه وجود دارد، گفت: باید از ظرفیت خواهرخواندگی دو شهر برای بهبود این تعاملات و همکاری ها بهره گیری کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت روابط خواهرخواندگی نقش مهمی در پیشرفت و توسعه یزد دارد

تقویت روابط خواهرخواندگی نقش مهمی در پیشرفت و توسعه یزد دارد