مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 13:492023-07-06ورزشي

میزان تسهیلات اشتغالزایی برای جهرم از 120 به 200 میلیارد تومان افزایش یافت


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس با بیان اینکه میزان تسهیلات اشتغالزایی برای شهرستان جهرم در سال جاری از 120 به 200 میلیارد تومان افزایش یافت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جهرم، مرتضی موصلی مدیرکل کمیته امداد استان فارس به جهرم سفر کرد و با همراهی شعبانی فرماندار ویژه جهرم و رضایی نماینده مردم جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی از چندین پروژه کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان چهرم بازدید شد.

  در این سفر مقرر شد، مجتمع چند منظوره جنوب کشور (آموزشی، فرهنگی، ورزشی، مهمان سرا و …) در باغ کمیته امداد جهرم برای استفاده عموم به ویژه مددجویان تحت پوشش این کمیته ساخته شود.

همچنین در بازدید از ساختمان نیمه تمام این کمیته در خیابان 17 شهریور مقرر شد این مکان به عنوان بازارچه محلی برای اشتغالزایی و محل فروش تولیدات مددجویان تکمیل و مورد بهره برداری قرار بگیرد.

در پایان با حضور فرماندار ویژه جهرم، نماینده مردم جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس از کمیته امداد جهرم بازدید و ضمن دیدار با مراجعین و مددجویان در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفتند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس با بیان اینکه در این سفر میزان تسهیلات اشتغالزایی برای شهرستان در سال جاری از 120 به 200 میلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان تسهیلات اشتغالزایی برای جهرم از 120 به 200 میلیارد تومان افزایش یافت

میزان تسهیلات اشتغالزایی برای جهرم از 120 به 200 میلیارد تومان افزایش یافت