مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 11:052023-06-27سياسي

اعلام ویژه برنامه های حرم مطهر رضوی به مناسبت روز عرفه


معاون تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی ویژه برنامه های حرم رضوی به مناسبت روز عرفه را اعلام کرد و گفت: مراسم معنوی و روح بخش دعای عرفه، هفتم تیرماه در حرم مطهر امام رضا (ع) برگزار می شود.

- مشهد ـ معاون تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی ویژه برنامه های حرم رضوی به مناسبت روز عرفه را اعلام کرد و گفت: مراسم معنوی و روح بخش دعای عرفه، هفتم تیرماه در حرم مطهر امام رضا (ع) برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام و المسلمین حسین شریعتی نژاد با اشاره به اینکه بنابر روایات بسیاری روز عَرَفَه مصادف با نهم ذی الحجه، روزی ویژه برای بخشایش گناهان و استجابت دعاست، اظهار کرد: با فضیلت ترین اعمال در این روز بزرگ دعا و استغفار مؤمنین به درگاه الهی همچنین زیارت سیدالشهداء (ع) و قرائت دعای عرفه است.

معاون تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی بیان کرد: با هدف بهره مندی زائران و مجاوران امام رضا (ع) از فضائل این روز باعظمت، مراسم دعای روز عرفه هفتم تیر ماه ساعت 15:40 دقیقه با قرائت آیات کلام الله مجید توسط جواد پناهی از قاریان بین المللی حرم مطهر در صحن و سرای بارگاه ملکوتی حضرت شمس الشموس (ع) با محوریت در صحن پیامبر اعظم (ص) آغاز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام ویژه برنامه های حرم مطهر رضوی به مناسبت روز عرفه

اعلام ویژه برنامه های حرم مطهر رضوی به مناسبت روز عرفه