مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 13:202023-07-06اقتصادي

شایسته نیست کالای بدون اصالت تولید و عرضه شود


معاون سیاسی استاندار گیلان با بیان اینکه موضوع مبارزه علیه قاچاق کالا بسیار دارای اهمیت بوده و مورد توجه است، گفت: شایسته نیست کالایی که تولید و عرضه می کنیم، - ایسنا/گیلان معاون سیاسی استاندار گیلان با بیان اینکه موضوع مبارزه علیه قاچاق کالا بسیار دارای اهمیت بوده و مورد توجه است، گفت: شایسته نیست کالایی که تولید و عرضه می کنیم، اصالت نداشته باشد.

بهروز جلایی امروز 15 تیر در جشنواره فرهنگی، آموزشی الف مانند اصالت که با همکاری دانشگاه علوم پزشکی گیلان و کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان در سالن هلال احمر گیلان برگزار شد، با اشاره به اهمیت مبارزه با قاچاق کالا، گفت: موضوع مبارزه علیه قاچاق کالا بسیار دارای اهمیت بوده و مورد توجه است.

وی با بیان اینکه همواره اصالت مورد هجمه است، افزود: هرچه اصالت بیشتر باشد، دشمنی نیز بیشتر خواهد بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان در ادامه اظهار کرد: تولیدکنندگان باید توجه داشته باشند که در سرزمینی که زیر سایه اسلام و پیامبر اکرم(ص) و مولا علی(ع) است، شایسته نیست کالایی که تولید و عرضه می کنیم، اصالت نداشته باشد.

جلایی تصریح کرد: ایرانی ها نسبت به آنچه مربوط به اصالت خود است اهمیت می دهند و لذا امیدواریم که مردم صرفا به علت قیمت ارزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شایسته نیست کالای بدون اصالت تولید و عرضه شود

شایسته نیست کالای بدون اصالت تولید و عرضه شود