مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 21:052023-07-21سياسي

رییس جمهور درگذشت آیت الله حسن صانعی را تسلیت گفت


رییس جمهور در پیامی درگذشت عالم وارسته حضرت آیت الله شیخ حسن صانعی، عضو فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام را محضر علمای اعلام، اعضای محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام، - ارادتمندان و به ویژه بیت مکرم آن مرحوم تسلیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سید ابراهیم رییسی در پیامی با تسلیت درگذشت آیت الله شیخ حسن صانعی تصریح کرد: این روحانی فرهیخته و انقلابی که از مبارزین نهضت اسلامی و از نزدیکان و معتمدین بنیانگذار انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) بود، پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز سالیان متمادی از عمر شریف خود را در سنگرهای مختلف خدمتگزاری به ویژه در بنیاد 15 خرداد و عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام با حکم رهبر معظم انقلاب، وقف خدمت به مردم و انقلاب کرد و کارنامه ارزشمندی به یادگار گذاشت که توشه ای گرانبها برای آخرت ایشان خواهد بود.

متن پیام رییس جمهور به شرح زیر است؛ بسم الله الرحمن الرحیم انالله و انا الیه راجعون درگذشت عالم وارسته حضرت آیت االله شیخ حسن صانعی رحمت الله علیه، عضو فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام موجب تاثر و اندوه خاطر شد.

این روحانی فرهیخته و انقلابی که از مبارزین نهضت اسلامی و از نزدیکان و معتمدین بنیانگذار انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) بود، پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز سالیان متمادی از عمر شریف خود را در سنگرهای مختل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور درگذشت آیت الله حسن صانعی را تسلیت گفت

رییس جمهور درگذشت آیت الله حسن صانعی را تسلیت گفت