مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 15:502023-07-03پزشكي

آیا جراحی برای لاغر شدن موثر است؟


فلوشیپ جراحی لاپاراسکوپی و چاقی با تأکید بر اینکه افراد چاق نباید به جراحی اسلیو نگاه معجزه وار داشته باشند، گفت: این روش ها به عنوان روش های کمک درمانی در دنیا معرفی می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری فارس،چاقی یک معضل جدی در سلامت مردم جهان است به طوری که میلیونها نفر در جهان در اثر چاقی و اضافه وزن با مشکلات و بیماری های مختلفی همچون دیابت ، بیماری های مفصلی و حرکتی و.

روبرو هستند.

چاقی یکی از علل مهم و تاثیر گذار در بروز و ابتلا به دیابت، سکته های قلبی و مغزی، فشار خون و .

است؛ سالانه میلیونها دلار در جهان صرف مقابله با چاق شدن افراد می شود و هزاران متخصص تغذیه و غدد روزهای خود صرف آموزش و درمان افراد چاق می کنند.

چاقی کوچک و بزرگ و جوان و پیر نمی شناسد و در عصر زندگی ماشینی و بی تحرکی، این بیماری گریبانگیر بسیاری از افراد جوامع مختلف شده است.

مصرف غذاهای چرب و پر کالری همچون فست فودها، بی تحرکی، ژنتیک، مصرف زیاد کربوهیدرات، نداشتن فعالیت بدنی مناسب و پر خوری و درهم خوری، از جمله عوامل موثر در بروز چاقی است.

مهران سهرابی،جراح لاپاراسکوپی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی درباره جراحی کوچک کردن معده با هدف کاهش وزن، توضیحاتی ارایه داد و اظهار کرد: بعد از اعمال جراحی چاقی به غیر از کاهش اشتها  وسیری زودرس واحیانا ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا جراحی برای لاغر شدن موثر است؟

آیا جراحی برای لاغر شدن موثر است؟