مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 08:202023-07-12اقتصادي

سرمایه گذاری پاشنه آشیل توسعه در ارومیه


جذب سرمایه گذار یکی از مهم ترین اقدامات در توسعه و عمران شهری است امروزه کشورهای در حال توسعه نیز برآنند تا با ایجاد فضاهای اقتصادی مطمئن و ثبات بازار، - ایسنا/آذربایجان غربی جذب سرمایه گذار یکی از مهم ترین اقدامات در توسعه و عمران شهری است امروزه کشورهای در حال توسعه نیز برآنند تا با ایجاد فضاهای اقتصادی مطمئن و ثبات بازار، سرمایه گذاران خارجی را نیز به سرمایه گذاری ترغیب کنند.

در ارومیه ظرفیت های گسترده ای برای سرمایه گذاری وجود دارد، اما تبلیغ ضعیف یا عدم معرفی این قابلیت ها باعث شده است، در جذب سرمایه گذار توفیقی حاصل نشود و در نتیجه ارومیه رنگ رونق و توسعه به خود نبیند.

تفکر سرمایه گذاری در مدیریت شهری ارومیه وجود ندارد سیدساسان شهبازی، کارشناس مدیریت شهری در گفت وگو با ایسنا ضمن ابراز تاسف از اینکه نه تنها در ارومیه بلکه در اغلب شهرستان های آذربایجان غربی تفکر سرمایه گذاری در مجموعه مدیریت شهری وجود ندارد، ادامه داد: همچنین عدم هماهنگی با دستگاه ها و مراجع بالاتر و نهادهای نظارتی از مهمترین معضل ها در حوزه سرمایه گذاری محسوب می شود.

وی ضمن اینکه بر ضرورت جذب سرمایه گذار برای فعالیت در پروژه های ارومیه تاکید کرد، گفت: گرچه تبلیغ ظرفیت های سرمایه گذاری توسط مسئولان و رسانه ها امری لازم و ضروری است، اما بدون ترد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری پاشنه آشیل توسعه در ارومیه

سرمایه گذاری پاشنه آشیل توسعه در ارومیه