مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 10:302023-07-18سياسي

برگزاری آزمون کانون وکلا تفسیر به رأی است


رییس کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید مجلس گفت: کانون وکلا به صورت غیرقانونی آزمون برگزار می کند که این کار تفسیر به رأی است و جلوی قانون شکنان می ایستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید شمس الدین حسینی در جلسه علنی امروز (سه شنبه، 27 تیر ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی گزارش شور دوم کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل 44 قانون اساسی در مورد طرح تأمین مالی قانون اساسی در مورد طرح تأمین مالی و جهش تولید از طریق اصلاح قوانین حداکثر از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی و رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور، گفت: در سال های اخیر رشد اقتصادی ما پایین بوده و به همین دلیل در تمام این سال ها، شعار سال به نوعی دربردارنده موضوع تولید بوده است.

نماینده مردم تنکابن در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در کمیسیون ویژه جهش تولید، زمانی که به موضوع رسیدگی کردیم دو مانع بر سر راه تولید وجود دارد که یکی از آنها فضای نامناسب کسب و کار و دیگری شیوه های ناکارآمد تأمین مالی است.

رییس کمیسیون ویژه جهش تولید مجلس تصریح کرد: درباره فضای کسب و کار دو قانون به تصویب رساندیم؛ یکی از آنها اصلاح مواد (1) و (7) قانون اجرای سیاست های کلی اصل 44 و دیگری قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری آزمون کانون وکلا تفسیر به رأی است

برگزاری آزمون کانون وکلا تفسیر به رأی است