مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 09:562023-07-17اجتماعي

گرد و خاک رهاورد نبود آب در زاینده رود و گاوخونی


منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: به علت گرد و غبار ناشی از وزش تندباد و خیزش کانون های فرسایش بادی درون و برون استانی در مناطق شرقی و شمالی استان و جنوب سمنان از اواخر روز دوشنبه تا روز جمعه کاهش کیفیت هوا و نیز کاهش میدان دید در مناطق شمال شرق و مرکز استان پیش بینی می شود.

وی افزود: شدت گرد و غبار در روز سه شنبه در شهرستان های خوروبیابانک، اردستان، نایین و شهرهای شرق و شمال استان و چهارشنبه در مناطق مرکزی و اصفهان خواهد بود.

شیشه فروش با تأکید بر ممنوعیت هر اقدامی که منجر به تشدید گرد و خاک و آلاینده ها شود، گفت: فعالیت های خاک ورزی، خاکبرداری، آتش زدن بقایای کشاورزی و فضای سبز، فعالیت های معدنی و حمل و نقل خاک و گچ ممنوع است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با تأکید بر کاهش فعالیت صنایع آلاینده شناسایی شده با نظارت محیط زیست و همکاری اداره صمت، بیان کرد: رعایت توصیه های بهداشتی و حفاظت فردی در برابر گرد و خاک بخصوص افراد آسیب پذیر، استفاده از ماسک استاندارد، عدم ورزش و حضور در فضاهای باز در شرایط گرد و خاک، رعایت اصول ایمنی تردد در محورهای جاده ای به لحاظ کاهش شعاع دید و توجه به توصیه های پلیس راه در این رابطه توصیه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرد و خاک رهاورد نبود آب در زاینده رود و گاوخونی

گرد و خاک رهاورد نبود آب در زاینده رود و گاوخونی