مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 22:202023-07-12ورزشي

اصفهان، میزبان مسابقات فوتسال فرهنگیان کشور


رییس گروه فضاها و تجهیزات ورزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: مسابقات فوتسال فرهنگیان کشور با حضور افراد شاغل بالای 40 سال در بخش مردان از فردا 22 تیرماه با حضور 32 تیم که هر تیم متشکل از 12 نفر است، - آغاز خواهد شد.

محمود خدا بخشی، امروز (چهارشنبه 21 تیرماه) در نشست خبری مسابقات فرهنگی فوتسال بالای چهل سال کشور که به میزبانی اصفهان از فردا آغاز می شود، اظهار کرد: میزبانی خوب اصفهان همیشه مطرح بوده است.

وی با اعلام اینکه مجموعا 187 هزار نفر در دو بخش آقایان و بانوان مسابقات خود را از تیرماه آغاز کردند و تا در دیماه ادامه خواهد داشت، افزود: مسابقات در حوزه برادران در رشته های فوتسال زیر 40 و بالای 40 سال، والیبال، بسکتبال سه به سه و تنیس روی و در بانوان در بسکتبال سه به سه، تنیس روی میز و بدمینتون خواهد بود.

رییس گروه فضاها و تجهیزات ورزشی وزارت آموزش و پرورش، گفت: اکنون سرانه ورزشی ما 34 سانتی متر است که باید این فضا به یک متر برسد، آنچه مسلم است آموزش و پرورش به تنهایی نمی تواند چنین فضایی را آماده و در اختیار دانش آموزان قرار دهد.

وی با تاکید بر اینکه سیاست وزارت آموزش و پرورش و تندرستی ایجاد فضای ورزشی در مدارس است، تصریح کرد: فضاهایی مورد نیاز است که بتوانیم خدمات خوبی را به دانش آموزان بدهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصفهان، میزبان مسابقات فوتسال فرهنگیان کشور

اصفهان، میزبان مسابقات فوتسال فرهنگیان کشور