مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 07:552023-07-20اجتماعي

نذری سرخ برای نجات زندگی در ایام محرم


مدیر کل انتقال خون استان کرمانشاه گفت: همزمان با فرا رسیدن ماه محرم پویش نذر خون با شعار «اهدای خون، فرهنگ حسینی نزد عاشقان» در کرمانشاه آغاز شده و تا پایان صفر ادامه دارد.

- مریم میرزاده، مدیر کل انتقال خون استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: نیاز به خون همیشگی است، بیمارانی داریم که  زندگی آن ها وابسته به خون اهدایی است، اما به طور معمول با گرم شدن و سرد شدن هوا کاهش مراجعه کنندگان را داریم.

وی ادامه داد: در حال حاضر با افزایش دما با کاهش مراجعه کنندگان مواجه هستیم درحالی که نیاز بیماران و مراکز درمانی به خون و فرآورده های خونی کاهش نیافته است.

مدیر کل انتقال خون استان کرمانشاه تصریح کرد: طی سه ماهه امسال بیش از 16 هزار اهداکننده به مراکز انتقال خون استان کرمانشاه مراجعه کرده که از این تعداد 14 هزار نفر شرایط اهدای خون را داشتند.

وی ادامه داد: همزمان با فرا رسیدن ماه محرم پویش نذر خون با شعار اهدای خون، فرهنگ حسینی نزد عاشقان در کرمانشاه آغاز شده و تا پایان صفر ادامه دارد.

میرزاده خاطرنشان کرد: پایگاه انتقال خون کرمانشاه در روزهای غیرتعطیل از ساعت 8 صبح تا 19 و در روزهای تعطیل از ساعت 8 و 30 دقیقه تا 13 و 30 دقیقه آماده پذیرش مراجعه کنندگان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نذری سرخ برای نجات زندگی در ایام محرم

نذری سرخ برای نجات زندگی در ایام محرم