مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 10:402023-06-24اقتصادي

انتشار کتاب هایی درباره حافظ و زرتشت


کتاب های «حافظ و گفتمان های اجتماعی و تاریخی» نوشته محمد کشاورز و «زرتشت چه گفت»(شناختی از فرهنگ ایران) نوشته مهدی فریور به تازگی راهی بازار کتاب شده اند.

- کتاب های حافظ و گفتمان های اجتماعی و تاریخی نوشته محمد کشاورز و زرتشت چه گفت (شناختی از فرهنگ ایران) نوشته مهدی فریور به تازگی راهی بازار کتاب شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حافظ و گفتمان های اجتماعی و تاریخی نوشته محمد کشاورز (بیضایی) در 236 صفحه با قیمت 175 هزار تومان در نشر مروارید راهی بازار کتاب شده است.

در برشی از کتاب آمده است: حافظ عمدتا هر چند از منظری رندانه، قلندرانه و عاشقانه به هستی و پیرامون خود می نگرد؛ اما در خلال همین دیدن ها و نگره هاست که ردپا و دورنمایی از هراس ها، آسیب ها، تجارب و آموزه های حیات فردی و اجتماعی اش را بر جای می گذارد.

اجتماع، طبقات و پاره ای از عناصر و عوامل آن در شعر حافظ، گاه با نشان رمزها و نشانه ها، گاه با وجهی پنهان و آشکار، در روساخت ها و زیرساخت های شعری وی، با آمیزه ای از نام ها و اجزای مرتبط با حیات اجتماعی شاعر، با مخاطب سخن می گویند و زنجیره ای از تنش ها، برجسته سازی ها، همگرایی ها و واگرایی ها را در درون خود بازمی آفریند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار کتاب هایی درباره حافظ و زرتشت

انتشار کتاب هایی درباره حافظ و زرتشت