مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 16:552023-06-23سياسي

هزار دستان ارکستر ملی «هزار دستان» حنانه را نواختند!


ارکستر ملی ایران، شب گذشته بعد از مدت های طولانی به رهبری آرش امینی به صورت عمومی به روی صحنه رفت و از مخاطبانی که تقریبا کل سالن را پر کرده بودند، - ارکستر ملی ایران، شب گذشته بعد از مدت های طولانی به رهبری آرش امینی به صورت عمومی به روی صحنه رفت و از مخاطبانی که تقریبا کل سالن را پر کرده بودند، میزبانی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار موسیقی ایسنا، در ایران دو ارکستر مهم داریم؛ ارکستر ملی و ارکستر سمفونیک تهران اما این دو ارکستر که سال های طولانی از راه اندازی آنها می گذرد، همواره در حال تردد در یک مسیر پرپیچ و خم بوده اند که موجب شده آنگونه که باید پیشرفت نکنند و امروز نتوانیم آنها در سطح ارکسترهای خوب دنیا بدانیم! ارکستر ملی ایران همانند ارکستر سمفونیک تهران حال خوشی ندارد، حتی می توان گفت که حال ارکستر ملی ایران از ارکستر سمفونیک تهران هم بدتر است؛ چراکه این ارکستر از سال 98 که فریدون شهبازیان کنار گذاشته شد، در وضعیتی مبهم به سرمی برد و تنها چند بار آن هم نه به طور منظم، با رهبران میهمان روی صحنه رفته است.

وضعیت این ارکستر در دوران کرونا بیشتر در هاله ای از ابهام فرو رفت و فعالیت آن به چند ویدیوی آنلاین و یا اجرای بدون مخاطب در جشنواره موسیقی فجر ختم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزار دستان ارکستر ملی «هزار دستان» حنانه را نواختند!

هزار دستان ارکستر ملی «هزار دستان» حنانه را نواختند!