مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 08:302023-07-09اجتماعي

افطار بانوی گیلانی با گلوله منافقین


شهیده انیس نوری در شانزدهم تیرماه سال 1361 به اتفاق همسر و فرزندانش پس از پهن کردن سفره افطاری منتظر صدای موًذن بودند که ناگهان با هجوم منافقین کوردل مواجهه شده و پس از به آتش کشیدن خانه با لب تشنه به مانند 72 شهید کربلا و با تیر منافقین کوردل به شهادت رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، شهیده انیس نوری در ششم خرداد ماه سال 1336 در روستای مازودره اشکورات رحیم آباد از توابع شهرستان رودسر در خانواده ای مستضعف و متدین دیده به جهان گشود.

  وی در دامن پاک مادر و آغوش پر مهر پدر بزرگوارش دوران کودکی را در طبیعت زیبای اشکورات سپری کرد و با اینکه یک دختر روستایی بود ولی با همت والا و هوش خوبی که داشت توانست تا کلاس ششم ابتدایی تحصیل کند.

  پدرش کشاورز بود و هر چه می کاشت ثمره اش را فئودال ها و خان های از خدا بی خبر می بردند و به همین دلیل در آن زمان از ستم خان ها به تنگ آمده بود و بارها به آن ها معترض شده بود اما از خشم آن ها در امان نماند و مورد شکنجه واقع شد.

  وی از همان نوجوانی کینه فئودال ها و خان ها را در دل پروراند و وقتی بزرگ شد، همچون موجی توفنده همراه با امواج خروشان مردم مسلمان ایران با رهبری امام خمینی (ره) در سال 1357 به خروش آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افطار بانوی گیلانی با گلوله منافقین

افطار بانوی گیلانی با گلوله منافقین