مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 12:452023-07-14سياسي

کمبود اعتبار در حوزه تعاون نداریم


معاون امور تعاون وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی هدف نهایی بخش تعاونی را کمک به دولت در اجرای سیاست ها برشمرد و گفت: کمبود اعتبار در حوزه تعاون نداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مهدی مسکنی در نشست هم اندیشی با اعضای هیئت رییسه اتاق تعاون استان مازندران با اشاره به ضرورت توانمندسازی تعاونی های از لحاظ مالی و تخصصی اظهار کرد: اعتقاد ما بر این است که اتاق تعاون باید بزرگ شود در حالی که دولت باید کوچک سازی شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از گره گشاترین راه ها در راستای ایجاد اشتغال، بخش تعاون است، تصریح کرد: مقام معظم رهبری اعتقاد ویژه ای به تعاون دارند و بارها در سیاست های کلی، سخنرانی ها و دستورها آن را تاکید می کنند.

مسکنی خواستار رفع مشکلات تعاونی ها شد و افزود: تعاونی ها موتور ایده آلی برای توسعه هستند چرا که مدل تعاونی به مردم امکان می دهد از طریق خودیاری و همیاری حقوق و نیازهای اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی خود را برآورده کنند.

معاون امور تعاون وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی هدف نهایی بخش تعاونی را کمک به دولت در اجرای سیاست ها برشمرد و ادامه داد: رییس جمهور  و دولت سیزدهم بی وقفه پای کار تعاونی ها هستند و پیگیری مستمر دارند و تا به حال ندیدم دولتی به این اندازه به فکر تعاون باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود اعتبار در حوزه تعاون نداریم

کمبود اعتبار در حوزه تعاون نداریم