مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 00:002023-06-23اقتصادي

ایجاد 10 زنجیره ارزش افزوده برای 10 محصول کشاورزی گیلان


استاندار گیلان با اشاره به ایجاد 10 زنجیره ارزش افزوده برای 10 محصول کشاورزی در گیلان گفت: تلاش کردیم تا زنجیره ارزش را در تمامی محصولات کشاورزی ایجاد کنیم.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان با اشاره به ایجاد 10 زنجیره ارزش افزوده برای 10 محصول کشاورزی در گیلان گفت: تلاش کردیم تا زنجیره ارزش را در تمامی محصولات کشاورزی ایجاد کنیم.

اسدالله عباسی عصر جمعه در مراسم شکرانه برداشت برگ سبز چای در شهر واجارگاه از توابع شهرستان رودسر، با بیان اینکه حضور در بین مردم برای بنده یک افتخار است، اظهار کرد: بنده خود را جزیی از همین مردم می دانم و همواره با حضور در بین مردم در تلاشم تا به عنوان خدمتگزار شما به حل مشکلات نقاط مختلف گیلان بپردازم.

وی با اشاره به نقش شهر واجارگاه در تولید انواع محصولات کشاورزی به ویژه چای گفت: واجارگاه نقش بسیار ارزنده ای در تولید چای، پرورش نخبگان و فعالیت در عرصه های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی دارد که نشان دهنده اهمیت این منطقه از گیلان است.

استاندار گیلان با ابراز خرسندی از برگزاری شکرانه برداشت چای بعد از چندین سال در کشور، بیان کرد: تولید چای سختی های خاص به خود را دارد ولی باید شکرگزار پروردگار بابت نعمت های داده شده به این استان از جمله چای باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 10 زنجیره ارزش افزوده برای 10 محصول کشاورزی گیلان

ایجاد 10 زنجیره ارزش افزوده برای 10 محصول کشاورزی گیلان