مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 09:102023-07-16بين الملل

بازگشت هیات ارتش سودان به جده/ مخالفت البرهان با استقرار نیروی خارجی


همزمان با ادامه درگیری های خشونت آمیز مسلحانه در سودان، ارتش این کشور از بازگشت هیات مذاکره کننده خود به جده عربستان برای ازسرگیری مذاکرات با نیروهای واکنش سریع خبر داد.

- همزمان با ادامه درگیری های خشونت آمیز مسلحانه در سودان، ارتش این کشور از بازگشت هیات مذاکره کننده خود به جده عربستان برای ازسرگیری مذاکرات با نیروهای واکنش سریع خبر داد.

در همین حال، فرمانده ارتش نیز مخالفت خود را با پیشنهاد کمیته چهارجانبه ایگاد برای استقرار نیروی خارجی در این کشور اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یک منبع دولتی سودانی به خبرگزاری فرانسه اعلام کرد که هیات مذاکره کننده ارتش این کشور برای ازسرگیری مذاکرات با نیروهای واکنش سریع به شهر جده بازگشته است.

هیات ارتش سودان درحالی برای ازسرگیری مذاکرات به جده بازگشته است که در نشست دوشنبه گذشته کمیته چهارجانبه ایگاد با حضور نیروهای واکنش سریع در پایتخت اتیوپی شرکت نکرده بود.

نیروهای واکنش سریع تا بدین لحظه واکنشی به بازگشت هیات ارتش سودان به جده و احتمال ازسرگیری مذاکرات واکنشی نشان نداده است.

مخالفت با استقرار نیروی خارجی همزمان با اعلام بازگشت هیات ارتش سودان به جده، ویلیام روتو، رییس جمهوری کنیا در تماسی تلفنی با عبدالفتاح البرهان، فرمانده ارتش این کشور گفت وگو کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت هیات ارتش سودان به جده/ مخالفت البرهان با استقرار نیروی خارجی

بازگشت هیات ارتش سودان به جده/ مخالفت البرهان با استقرار نیروی خارجی