مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 20:152023-06-22ورزشي

در المپیک؛ در کشتی مدال طلا می خواهیم


دبیر با یک تفکر المپیکی وارد فدراسیون شده و اولویت فدراسیون کسب مدال طلای المپیک است؛ وقتی رییس فدراسیون این طرز تفکر را دارد، - به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ابراهیم مهربان، دبیر فدراسیون کشتی در حاشیه مجمع انتخاباتی هیات کشتی استان اصفهان اظهار داشت: با در نظر گرفتن سوابق اصفهان در کشتی و حضور ورزشکاران و مربیان دلسوزی مثل رسول جزینی، طبیعتا مسئولیت رییس هیئت کشتی سنگین خواهد بود.

وی افزود: فدراسیون وضعیت همه استان های کشور را رصد می کند و خوشبختانه کشتی اصفهان شرایط خوبی دارد و رو به پیشرفت حرکت می کنند؛ رای قاطع مجمع به میرزایی نشان می دهد که ایشان نقاط قوت زیادی دارند.

مهربان با بیان این که در المپیاد شاهد بودیم که کشتی اصفهان برای نخستین بار در چند وزن به فینال رسید، خاطرنشان کرد: این نشان می دهد که استعداد خوبی در اصفهان وجود دارد و از طرف دیگر از نظر سخت افزاری نیز امکانات خوبی فراهم شده و باید در 4 سال پیش رو برنامه ریزی مدونی داشته باشند.

دبیر فدراسیون کشتی تصریح کرد: هیئت کشتی اصفهان باید روی بحث آموزش تمرکز کند تا مربیان این رشته را به سطحی برساند که بتوانند شاگردان قهرمانی را در سطوح ملی و بین المللی به جامعه کشتی کشور هدیه دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در المپیک؛ در کشتی مدال طلا می خواهیم

در المپیک؛ در کشتی مدال طلا می خواهیم