مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 10:052023-07-16سياسي

کیفرخواست متهمان فروش غیرقانونی آردهای یارانه ای صادر شد


رییس کل دادگستری استان مازندران از صدور کیفرخواست برای اخلال کنندگان در نظام اقتصادی کشور از طریق فروش آردهای یارانه ای در بازار آزاد، - خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام صادق اکبری اظهار کرد: رییس قوه قضاییه، در جریان سفر به استان مازندران، ضمن نظارت مستقیم بر نحوه ی انجام تحقیقات مقدماتی، دستور تسریع در رسیدگی به پرونده مزبور را صادر کرد.

رییس کل دادگستری استان مازندران افزود: محتویات این پرونده، حکایت از آن دارد که متأسفانه دو تن از متهمان، که مسئولیت صدور حواله در شرکت خلیج فارس (به عنوان شرکت توزیع کننده ی آرد یارانه ای نوع یک، در سطح شهرستان) و نیز تحویل آن، به واحدهای خبازی را بر عهده داشتند، با هماهنگی دیگر متهمان، نسبت به صدور حواله های صوری و فروش آرد یارانه ای نوع یک، در بازار آزاد و با چندین برابر قیمت، اقدام می کردند.

همچنین در پاره ای از مواقع هم کیسه های آرد یارانه ای اختصاص یافته بر اساس سهمیه به واحدهای خبازی، بجای آنکه پخت و تحویل مصرف کننده شود، در بازار آزاد فروخته می شد.

وی ادامه داد: دو تن از مسئولان دولتی مرتبط که وظیفه ی نظارت بر فعالیت شرکت مذکور به منظور تحقق حسن جریان توزیع آرد یارانه ای نوع یک را عهده دار بودند نیز با اهمال در انجام وظیفه و عدم نظارت مناسب، خروج بیش از 15 هزار کیسه آر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیفرخواست متهمان فروش غیرقانونی آردهای یارانه ای صادر شد

کیفرخواست متهمان فروش غیرقانونی آردهای یارانه ای صادر شد