مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 13:202023-07-03اقتصادي

استفاده از منابع محلی برای تامین آب شرب پایدار اصفهان الزامی است


مدیرعامل آبفای استان اصفهان بهره مندی از منابع محلی را در تامین آب شرب پایدار الزامی دانست و گفت: منابع محلی اعم از چاه ها و قنوات باید در مواقع ضروری در مدار بهره برداری قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسین اکبریان با اشاره به رصد مستمر تابلوهای پایش فشار آب در سطح استان اظهار داشت: برای تأمین و توزیع عادلانه آب در تمام ساعات شبانه روز در شهرها و روستاهای استان باید با استفاده از سامانه تله متری میزان تقاضا و مصرف آب را مدیریت کرد.

وی پایش و بررسی خطوط انتقال آب در سطح استان را مهم خواند و تصریح کرد: باید به طور مستمر تمام منابع آبی به طور دقیق از لحاظ کمی و کیفی مورد پایش و ارزیابی قرار گیرند که در این میان خطوط انتقال آب از اهمیت دوچندانی برخوردار هستند.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان بهره مندی از منابع محلی را در تأمین آب شرب پایدار الزامی دانست و تصریح کرد: منابع محلی اعم از چاه ها و قنوات باید در مواقع ضروری در مدار بهره برداری قرار گیرند این درحالی است که کشف و شناسایی انشعابات غیر مجاز و تعویض کنتورهای فرسوده نیز در مدیریت مصرف آب مؤثر است.

اکبریان به نقش مروجین مصرف بهینه آب اشاره کرد و اظهار داشت: در فصل گرم از همه مردم درخواست می شود مصرف بهینه آب را در دستور کار قرار دهند و در این میان گروه های مروجین مصرف آب در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از منابع محلی برای تامین آب شرب پایدار اصفهان الزامی است

استفاده از منابع محلی برای تامین آب شرب پایدار اصفهان الزامی است