مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 10:502023-06-27سياسي

پایش مناقصه ها و مزایده ها در بوشهر/ واگذاری اراضی رصد می شود


سرپرست اداره کل مدیریت عملکرد، بازرسی و امورحقوقی استانداری بوشهر گفت:رصد و پایش تمامی مناقصات، مزایده ها و واگذاری اراضی دولتی و ملی در دستور کار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید حسن موسوی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نظر به حساسیت افکار عمومی و پیگیری مثبت و منطقی رسانه ها و تشکل های مردم نهاد در خصوص برخی واگذاری های اراضی صورت گرفته، نظارت دقیق در دستور کار ویژه قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: مزایده های انجام شده در دستگاه های اجرایی، شهرداری ها و دهیاری ها و یا شرکت ها نفتی مستقر در استان بوشهر با وجود اعتراضات مکرر به قیمت های بسیار نازل، موجب اقدام مؤثری از جانب برخی متولیان در راستای صیانت از بیت المال و حقوق عامه نشده است.

سرپرست اداره کل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری بوشهر افزود: بر اساس گزارشات شفاهی و کتبی واصله، در مناقصات نیز در احراز اهلیت برنده مناقصه تخلفات عدیده ای صورت گرفته و هیچ توجهی به تخصص و توان مالی و حرفه ای متناسب با فعالیت مطمح نظر انجام نشده است.

موسوی در ادامه بیان کرد: فارغ از ایرادات وارده به اصل قرارداد، روند مزایده و مناقصه و واگذاری اراضی، بعضاً اشخاص در اجرای مفاد قراردادهای منعقده نیز تخلفات کثیری دارند و از تعهدات خویش به خصوص تعهدات مالی عدول کرده که به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایش مناقصه ها و مزایده ها در بوشهر/ واگذاری اراضی رصد می شود

پایش مناقصه ها و مزایده ها در بوشهر/ واگذاری اراضی رصد می شود