مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 14:062023-07-11سياسي

اسلام خیرخواه جامعه، خانواده، عفاف و حجاب است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در همایش چادرهای آسمانی با بیان اینکه مسئله حجاب و عفاف و خانواده جز مسائل مهم جامعه است، اظهار کرد: اسلام از ابتدا به این مسائل توجه ویژه داشت؛ در صد سال اخیر دشمنان اسلام به دنبال ضربه زدن به این مسائل بودند که انقلاب اسلامی با آمدن خود جلوی برنامه های دشمن را گرفت.

وی افزود: امروز به لطف خداوند و انقلاب اسلامی هزاران خواهر باسواد و انقلابی در هر زمینه وجود دارد و باید خدا را شاکر باشیم که امام (ره) این راه را باز کردند، انقلاب اسلامی به زنان عزت و کرامت بخشید و موجب شد ارزش های متعالی اسلام و خانواده شد بازگردانده شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به اهمیت محیط خانواده و جامعه بیان کرد: محیط جامعه، محیط بی بند و باری و شهوت نیست، محیط جامعه، محیط کار و اقتدار است.

دری نجف آبادی ادامه داد: اسلام هر آنچه مایه افتخار و عزت است را در اختیارمان قرار داده و خیرخواه جامعه و خانواده، عفاف و حجاب است.

وی رشد اقتصادی 8 درصدی برای کشور را از ضروریات دانست و افزود: باید با صرفه جویی، استفاده بهینه از ظرفیت ها و افزایش بهره وری به دنبال ارتقای وضعیت اقتصادی باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسلام خیرخواه جامعه، خانواده، عفاف و حجاب است

اسلام خیرخواه جامعه، خانواده، عفاف و حجاب است