مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 13:002023-07-01فرهنگي

اجراهای جشنواره موسیقی نواحی در شهرکرد اعلام شد + جدول


جدول اجراهای منطقه دو شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران که قرار است به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد برگزار شود، منتشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهرکرد از تاریخ 10 تا 12 تیرماه در سالن بزرگ فرهنگسرای ارشاد، دومین میزبان این رویداد هنری خواهد بود که قرار است هر روز از ساعت 16 تا 19:30 پذیرای هنرمندان و عموم علاقمندان باشد.

غلامشاه قنبری (نی و آواز _ چهارمحال و بختیاری)، کوروش اسدپور (شاهنامه خوانی _ چهارمحال و بختیاری)، مجید پاکدل و عبدالرحیم کرمی (نی جفتی و شروه خوانی _ بوشهر) و ناخدا ستوده (چاووشی خوانی _ بوشهر) در نخستین شب و در تاریخ 10 تیرماه روی صحنه خواهند رفت.

نصرت و علی چراغی (کرنا و دهل _ بوشهر)، بهرام مهربخش (نی انبان_ خوزستان)، عبدقلی شهبازی و روزه عباسی (نی و آواز _ اصفهان) و باسم حمادی (ریف؛ موسیقی روستایی اعراب خوزستان) در دومین شب از جشنواره در 11 تیرماه اجرا خواهند داشت.

رشید شعبانیان و کیانوش گودرزی (کرنا و نقاره _ خوزستان)، سهراب شفیعی و ایرج موسویان (آوازهای محلی _ کهگیلویه و بویراحمد) و حسینعلی سعادتی راد (کرنا و دهل _ فارس) 12 تیرماه و در سومین شب جشنواره موسیقی نواحی ایران روی صحنه خواهند رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجراهای جشنواره موسیقی نواحی در شهرکرد اعلام شد + جدول

اجراهای جشنواره موسیقی نواحی در شهرکرد اعلام شد + جدول