مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 19:052023-07-11اقتصادي

122 طرح با قابلیت سرمایه گذاری در ایلام شناسایی شد


122 طرح با قابلیت سرمایه گذاری در ایلام شناسایی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن بهرام نیا استاندار ایلام عصر امروز سه شنبه در جلسه کارگروه اشتغال استان با بیان اینکه توسعه سرمایه گذاری منجر به ایجاد اشتغال پایدار می شود، گفت: همه دستگاه های اجرایی مکلف به بارگذاری اطلاعات مکان های مستعد سرمایه گذاری در سایت وزارت اقتصاد هستند و به مدیران مربوطه مهلت داده می شود ظرف یک هفته نسبت به بارگذاری این اطلاعات اقدام کنند.

وی با بیان اینکه از حضور سرمایه گذاران در استان استقبال می شود، اظهار کرد: سرمایه گذارانی که طرح های سرمایه گذاری را در محدوده جغرافیایی استان ایلام انتخاب کنند، بدون تعیین وقت قبلی می توانند با استاندار ملاقات داشته باشند.

استاندار ایلام با بیان اینکه تاکنون 122 طرح در سطح استان با قابلیت سرمایه گذاری توسط دستگاه های اجرایی در سامانه بارگذاری شده است، افزود: جلسه بعدی کارگروه اشتغال در اداره کل اقتصاد و دارایی استان برگزار می شود و این تعداد طرح از نزدیک مورد پایش و بررسی قرار می گیرند.

وی در ادامه یکی از مهمترین رویکردهای دولت سیزدهم در حوزه اشتغال را احیای واحدهای راکد در بخش های مختلف عنوان کرد و گفت: سال گذشته 58 واحد در حوزه کشاورزی، 36 واحد در حوزه صنعتی و 11 طرح در حوزه گردشگری در سطح استان و در مجموع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

122 طرح با قابلیت سرمایه گذاری در ایلام شناسایی شد

122 طرح با قابلیت سرمایه گذاری در ایلام شناسایی شد