مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 20:002023-07-04سياسي

خوزستان از پیشتازان فعالیت های قرآنی است


مدیرکل فرهنگی ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور، استان خوزستان را از پیشتازان فعالیت های قرآنی در کشور اعلام کرد و گفت: فعالیت در مساجد به صورت جهادی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر خصوص پایگاه های قرآنی مدلی بسیار خوب، ساده و روان را ارائه داده اند اما با توجه به مخاطبان فضای قرآنی و کانون های فرهنگی هنری مساجد برای اینکه بتوانیم حداکثر بهره برداری را داشته باشیم، نیاز است به یک اجماع و جمع بندی برسیم تا به یک مدل اجرایی خوب در این خصوص دست پیدا کنیم.

میرزایی ادامه داد: با توجه به ظرفیت و توان بالای خوزستان به دلیل وجود فعالان و اساتید قرآنی و افرادی که در سفره با برکت قرآن تمرکز کرده اند، قصد داریم از این ظرفیت استفاده کرده تا به یک مدل اجرایی مناسبت حداقل در سطح استان برسیم.

وی افزود: در کانون ستاد استانی مدلی مبنی بر شبکه سازی پیشنهاد داده شده بود که در حال رخ دادن است؛ این یکی از بهترین روش هایی است که می تواند این فضا را به ویژه در بحث فعالیت های قرآنی نشر و توسعه دهد؛ لذا 6 کانون فرهنگی هنری و 6 مسجد به عنوان محوریت در نظر گرفته شد تا دیگر افرادی که می خواهند پایگاه های فعال داشته باشند در ارتباط با این کانون ها و مساجد اقداماتشان را توسعه دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوزستان از پیشتازان فعالیت های قرآنی است

خوزستان از پیشتازان فعالیت های قرآنی است