مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 12:502023-07-21سياسي

جسارت به مقدسات مسلمانان نشانه ترس دشمنان است


حرکت گستاخانه دشمنان و بی احترامی آنان به قرآن و مقدسات مسلمانان ناشی از ترس آنها از همبستگی و اتحاد مسلمانان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا معروف خالدی پیش از ظهر امروز در اجتماع مردمی محکومیت هتک حرمت به قرآن کریم در مسجد جامع شهر سنندج اظهار کرد: توهین به کتاب آسمانی توهین به تمام ارزش های انسانی است.

وی با تسلیت ایام محرم الحرام و ایام سوگواری شهادت حضرت امام حسین(ع)، عنوان کرد: قرآن کتابی آسمانی از جانب خدا بر قلب مبارک پیامبر نازل شده است، اگر از ما بپرسند بزرگترین سند شما برای اصالت معرف و ایمانتان با افتخار قرآن را معرفی می کنیم.

وی تصریح کرد: امروز می بینیم در برخی از کشورهای اروپایی به ویژه کشور سوئد به نیابت از اسراییل به قرآن پیروز توهین می کنند غافل از اینکه در همین کتاب آسمانی خداوند فرموده است خود ما از قرآن حراست و حفاظت می کنیم .

به گفته امام جمعه موقت شهر سنندج، امروز تمامیت جبهه کفر در مقابل حق و اسلام قرار گرفته است، کسانی که می خواهند در برابر این دین الهی بایستند باید بدانند محکوم به شکست هستند.

ماموستا خالدی با بیان اینکه همه مسلمانان در برابر تعرض به قرآن کریم ایستاده و این حرکت را محکوم می کنند، گفت: امروز به خاطر ایران اسلامی وحدت و همگرایی در بین کشورهای اسلامی در حال شکل گیری ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جسارت به مقدسات مسلمانان نشانه ترس دشمنان است

جسارت به مقدسات مسلمانان نشانه ترس دشمنان است