مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 12:452023-07-18اجتماعي

صدور هشدار زرد در زنجان


کارشناس مسئول پیش بینی و مدیریت بحران هواشناسی زنجان گفت: از بعدازظهر امروز بر پوشش ابرها در آسمان مناطق مختلف استان افزوده خواهد شد.

- ایسنا/زنجان کارشناس مسئول پیش بینی و مدیریت بحران هواشناسی زنجان گفت: از بعدازظهر امروز بر پوشش ابرها در آسمان مناطق مختلف استان افزوده خواهد شد.

حسین سلطانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: هم اکنون آسمان زنجان صاف است اما از بعدازظهر امروز بر پوشش ابرها در آسمان مناطق مختلف استان افزوده خواهد شد.

وی با بیان اینکه هشدار سطح زرد هواشناسی کشاورزی در استان صادر شده است، تصریح کرد: در این شرایط جوی به دلیل رعد و برق و رگبار پراکنده باران و وزش باد نسبتا شدید احتمال آسیب دیدن محصولات کشاورزی در همه شهرستان های استان وجود دارد که در این خصوص باید اقدامات محافظتی انجام شود.

پیش بینی می شود این شرایط تا روز جمعه ادامه داشته باشد.

سلطانی با بیان اینکه از آخر هفته جاری به تدریج دمای هوا افزایش می یابد، افزود: دمای فعلی هوای زنجان را 20 درجه سانتیگراد است.

این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت 2 درجه کاهش یافته است.

این کارشناس با اشاره به میزان نوسان دمای هوای شهرهای مختلف استان، خاطرنشان کرد: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای هوای زنجان 14 و 29 درجه، ابهر 14 و 27 درجه، خرمدره 14 و 27 درجه، آب ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور هشدار زرد در زنجان

صدور هشدار زرد در زنجان