مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 14:002023-06-24سياسي

مدیرکل دفتر بازرسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد


طی حکمی از سوی دکتر سیدعلی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد علی اصغر قلی پور به عنوان مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری منصوب شد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد طی حکمی از سوی دکتر سیدعلی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد علی اصغر قلی پور به عنوان مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری منصوب شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل دفتر حوزه بازرسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیرکل اسبق بازرسی استانداری همواره در مسیر مدیریت یک عنصر انقلابی، مومن و پر تلاش بود و وظایف خود را به نحو احسن انجام داد.

مرادعلی پیوند در ادامه مدیرکل جدید بازرسی را عنصر حزبی و انقلابی خواند و افزود: مدیرکل جدید در عرصه های مختلف درس پس دادند و با تیم خوب و قوی که در حوزه بازرسی است به نحو احسن به مردم خدمات ارائه دهند.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری اظهارکرد: انتخابات پایان سال مهم و حساس است که مقام معظم رهبری چندین ماه قبل در خصوص اهمیت انتخابات تاکیداتی داشتند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: از هم اکنون باید تلاش کنیم تا بستر لازم برای انتخاباتی پرشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل دفتر بازرسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

مدیرکل دفتر بازرسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد