مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 10:302023-07-01فرهنگي

چشیدن «خوراک های ایرانی» در شبکه مستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مجموعه مستند «خوراک های ایرانی» در 28 قسمت تهیه شده و از زاویه ای متفاوت به فرهنگ و هویت ایرانی نگاه کرده است.

- مجموعه مستند خوراک های ایرانی از امروز روی آنتن شبکه مستند سیما می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مجموعه مستند خوراک های ایرانی در 28 قسمت تهیه شده و از زاویه ای متفاوت به فرهنگ و هویت ایرانی نگاه کرده است.

تهیه و کارگردانی این مجموعه مستند را عبدالرحیم صاحب الفصول بر عهده دارد و تحقیق و پژوهش آن بر عهده سمیه صفری بوده استاین مجموعه مستند برگرفته از علم گاسترومی (علم و فرهنگ تهیه، تولید و مصرف غذا) است و در آن تلاش شده در گردشگری و صنعت توریسم تمرکز را از روی یک منطقه برداشته و با بیانی تصویری، گردشگر را به واسطه خوراک های ایرانی به تمامی مناطق هدایت کند.

در خوراک های ایرانی ظرفیت هر منطقه با معرفی اقامتگاهها، بستر فرهنگی هر منطقه، آداب و رسوم، مناطق دیدنی و از همه مهمتر خوراک های محلی، اطلاعاتی کمتر شنیده شده به گردشگران هدیه می شود.

این مجموعه مستند از امروز شنبه 10 تیر روی آنتن شبکه مستند سیما می رود و شنبه تا چهارشنبه ساعت18:40 در جدول پخش این شبکه قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چشیدن «خوراک های ایرانی» در شبکه مستند

چشیدن «خوراک های ایرانی» در شبکه مستند