مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 09:052023-07-04اقتصادي

نقش مشترکین خانگی در کنترل ناترازی با10 درصد صرفه جویی در مصرف برق


معاون بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق استان قم تاکید کرد: اگر مشترکین بخش خانگی بتوانند حدود 10 درصد کاهش مصرف داشته باشند علاوه بر این که مشمول طرح های تشویقی می شوند؛ - ایسنا/قم معاون بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق استان قم تاکید کرد: اگر مشترکین بخش خانگی بتوانند حدود 10 درصد کاهش مصرف داشته باشند علاوه بر این که مشمول طرح های تشویقی می شوند؛ می توانند تا حد زیادی در کنترل ناترازی شبکه برق نقش خود را ایفا کنند.

با شروع فصل گرم تابستان با اوج بار مصرف برق مواجه هستیم و پایداری شبکه برق در راستای جلوگیری از خاموشی و قطعی برق برای بخش های کشاورزی و صنعتی به عنوان بخش های مولد و بخش های غیر مولد از جمله مصارف خانگی و تجاری اهمیت بسزایی دارد.

در همین راستا اصلاح الگوی مصرف در کلیه بخش های جامعه و به ویژه بخش خانگی که مصرف کننده قسمت بزرگی از انرژی الکتریکی است از اهمیت خاصی برخوردار است.

البته نباید از تاثیر این صرفه جویی در مصرف برق بر کاهش انتشار گازهای آلاینده و در نتیجه کاهش آلودگی های محیط زیست غافل شد.

بنابراین مدیریت مصرف انرژی با هدف حفظ سرمایه کشور و به کارگیری راهکارهای مصرف بهینه برق به عنوان یک وظیفه ملی برای شهروندان امری ضروری و اجتناب ناپذیر است؛ شهروندان باید با مدیریت درست مصرف برای پایداری شبکه با وزارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش مشترکین خانگی در کنترل ناترازی با10 درصد صرفه جویی در مصرف برق

نقش مشترکین خانگی در کنترل ناترازی با10 درصد صرفه جویی در مصرف برق