مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 15:402023-06-28سياسي

سازمان تبلیغات اسلامی به دنبال هویت سازی برای حلقه های میانی است


دبیر مجموعه مردمی شمس الشموس قزوین گفت: تسهیل سازی، راهبری تمدنی، هدایت گری و هویت سازی برای حلقه های میانی از اهداف اصلی سازمان تبلیغات اسلامی است.

- میلاد جباری در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی که یکی از نهادهای برآمده از انقلاب اسلامی است و پس از انتصاب مدیری جوان و خوش فکر با حضور حجت الاسلام آقای قمی حرکت تحولی در این سازمان براساس بیانیه دوم انقلاب که برپایه اندیشه های امامین انقلاب است شکل گرفت.

وی افزود: شاید می توان گفت نگاه قبل از انتصاب ریاست سازمان صرفاً ثبت و ضبط و کاری اداری همیشگی بلکه همایشی و نمایشی در حوزه تشکل های مردمی، مساجد معطوف بود، اما در دوره جدید و حاکم شدن نگاهی تازه، قصد ورود اثرگذار و مفید به فضای جریان مردم و هیأت نمایان شد.

این فعال فرهنگی و اجتماعی تصریح کرد: اگر بخواهیم در تراز تمدنی حضور معرفتی داشته باشیم و نگاه، افق و نقش خود را عمیق کنیم برای حرکتی که نه صرفاً زندگی خودمان که جهان را با اعتلای کلمه توحید تکان بدهد و کلمه لا اله الا الله را به فرموده بنیانگذار انقلاب پرچم همه ممالک جهان کند، نیاز داریم افق فکری خودمان را نزدیک کنیم به کسی که اولین بار این پرچم را در جهان برافراشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان تبلیغات اسلامی به دنبال هویت سازی برای حلقه های میانی است

سازمان تبلیغات اسلامی به دنبال هویت سازی برای حلقه های میانی است