مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 23:302023-07-09اجتماعي

فرصت سه روزه برای اعتراض به نمره امتحانات نهایی متوسطه دوم


رییس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: شرکت کنندگان در امتحانات نهایی مقطع متوسطه دوم سه روز برای ثبت اعتراض به نمره اعلامی خود فرصت دارند.

- حمید طاهری مسلک رییس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: با اعلام نتایج اولیه ارزشیابی آزمون مقطع متوسطه دوم نوبت خرداد امسال، دانش آموزان و داوطلبان حداکثر سه روز بعد از اعلام نتایج با مراجعه به مدارس محل تحصیل خود نسبت به دریافت کارنامه اقدام و معترضان به نمره اعلامی، اعتراض خود را به صورت کتبی ثبت کنند.

وی افزود: دانش آموزان با توجه به تصحیح الکترونیکی هر ورقه که 2 یا 3 نفر از دبیران تصحیح آن را بر عهده داشته اند، در صورت اطمینان از مورد اعتراضی خود اقدام به ثبت اعتراض کنند چرا که مسئولیت تغییر(کاهش یا افزایش) نمرات به عهده شخص دانش آموز و داوطلب است.

رییس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی آموزش و پرورش استان ایلام ادامه داد:کادر مدیریتی مدارس اعتراض دانش آموزان و داوطلبان را در مدرسه و در حضور خود فرد و پس از دریافت اعتراض نامه کتبی از دانش آموز ثبت کنند.

طاهری مسلک یادآور شد: اطلاع رسانی لازم و فراگیر جهت دریافت نمره و ثبت اعتراض به عهده مدیران مدرسه بوده مدیران و عوامل اداری در روزهای اعلام نتیجه باید در محل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت سه روزه برای اعتراض به نمره امتحانات نهایی متوسطه دوم

فرصت سه روزه برای اعتراض به نمره امتحانات نهایی متوسطه دوم